Reklamace

I má kvalitní doprava udělá někdy chybu. Zboží je pojištěno na 100%. Reklamace řeším rychle a jasně.

Dopravce přivezl nábytek viditelně poškozený:

Nepřebírejte a nepodepisujte předávací protokol.

  1. Zavolejte mi na linku +420 775 775 779.
  2. Ihned posílám zboží nové, nebo objednávám u výrobce to samé.
  3. Zasílám opět zákazníkovi.

Převzal(a) jsem zásilku, ale byla poškozená:

Při převzetí podepisujete dopravci "PŘI PŘEVZETÍ PEČLIVĚ ZKONTROLUJTE STAV ZÁSILKY A PŘÍPADNÉ NEDOSTATKY ZAPIŠTE DO TOHOTO DOKLADU. POTVRZUJI PŘEVZETÍ ÚPLNÉ A NEPORUŠENÉ ZÁSILKY" a musíte zboží rozbalit a důkladně zkontrolovat. Pokud Vám řidič neumožní rozbalení zásilky a důkladné zkontrolování, zásilku nepřebírejte. A to i v případě, kdy se obal zdá být nepoškozen. V případě pozdějšího nahlášení závady nebude reklamace uznána.

Reklamace již dodaného a používaného zboží:

V tomto případě se reklamace řeší dle článku VII v obchodních a záručních podmínkách.

 

Přeji vám příjemné nakupování kuchyní v mém obchodě!

Výdejní místo a expedice internetového prodeje:

Ústí nad Labem Alešova 997/47 (Klíše, naproti restaurace U Kroupů)
Telefon: +420 775 775 779, Mail: info@bawor.cz