Reklamace

I má kvalitní doprava udělá někdy chybu. Zboží je pojištěno na 100%. Reklamace řeším rychle a jasně.

Dopravce přivezl nábytek viditelně poškozený:

Nepřebírejte a nepodepisujte předávací protokol. Nebojte, zboží je pojištěno.

  1. Zavolejte mi na linku +420 775 775 779.
  2. Ihned posílám zboží nové, nebo objednávám u výrobce to samé.
  3. Zasílám opět zákazníkovi.

Převzal(a) jsem zásilku, ale byla poškozená:

V těchto případech řeším reklamace velmi vstřícně, i když dopravci podepisujete "převzal bez výhrad".

  1. U skříněk zjistěte jaký díl či celek byl poškozen. U ostatního zboží zjistěte závadu.
  2. Zavolejte mi na linku +420 775 775 779.
  3. Ihned posílám, pokud není skladem urychleně objednávám u výrobce.
  4. Dopravné hradíme já, vy si už jen převezmete bez jakýkoliv poplatků nové zboží.
  5. Poškozenou zásilku vyzvednu u Vás při dodání nové. V případě drobností nebo jednotlivých částí, nechávám u zákazníka. 

Přeji vám příjemné nakupování kuchyní v mém obchodě!

Kuchyňské studio:

Ústí nad Labem

6. Zobrazit kontakty

Výdejní místo a expedice internetového prodeje:

Ústí nad Labem Alešova 997/47 (Klíše, naproti restaurace U Kroupů)
Telefon: +420 775 775 779, Mail: info@bawor.cz